Het laatste nieuws

Vacature Marketing & Communicatie Specialist

30/10/2018

Productiehuis HHVA B.V. is op zoek naar een Marketing & Communicatie Specialist met organisatietalent, die op aanvraag en op opdrachtbasis diensten verleent.

Je bent een enthousiaste marketingprofessional met HBO werk- en denkniveau. Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met het opzetten van marketingcampagnes in de mediasector. Tevens ben je commercieel ingesteld, kun je onderhandelen, ben je resultaatgericht en heb je ervaring met het tegelijkertijd werken aan meerdere projecten. Je kunt dus overzicht houden in complexe situaties en bent stressbestendig. Je kan je sollicitatiebrief + cv tot uiterlijk vrijdag 23 november versturen naar awiska@hethuisvanasporaat.nl.

Het profiel:

  • – HBO werk-, denkniveau met minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • – Creatief, innovatief en commercieel
  • – In het bezit van rijbewijs B
  • – 16 tot 32 uur per week op freelance basis
  • – Geen negen tot vijf mentaliteit
  • – Communicatief vaardig
  • – Plannen en organiseren
  • – Klant-, en servicegericht
  • – Creatief schrijven
  • – Commercieel marketen
  • – Basiskennis online marketing
  • – Professionele integriteit
  • – Koppeling maken merk aan product
  • – Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk
  • – Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal.
  • – Basiskennis vormgeven (een pre)

Taken

  • – Marketingplan opstellen ( een strategisch plan voor de lange termijn) voor de verschillende (soorten) activiteiten van Het Huis van        Asporaat en bijbehorende doelgroepen.
  • – De marketingstrategie van nieuwe evenementen opzetten van begin tot eind (denk aan kaartverkoop, flyer, fotoshoot, trailer, etc.).
  • – Publiekswerving en publieksvergroting.
  • – Schrijven, produceren en verspreiden van alle publiciteitsuitingen voor publiek, klanten en partners.
  • – Opzetten van pakkende promotiestunts zowel online als offline.
  • – Het zoeken van strategische zakelijke partners voor de producties en artiesten.
  • – Onderhoud contact met pers en publiek.
  • – Beheren databestanden en archief.
  • – Zakelijke marketing t.b.v. van verkoop voorstellingen aan theaters, festival en andere locaties.
  • – Het merk Het Huis van Asporaat ontwikkelen.
  • – Verzorgen van beeldmateriaal.
  • – Artiesten en voorstellingen wegzetten in media
  • – Etaleren van successen.
  • – Kan met targets werken.
  • – Kan verbanden leggen en inspelen op trends.
  • – Aansturen stagiaire(s).

meer nieuwsOntdek de laatste nieuwtjes